Блог

Главная » 2012 » Апрель » 08
Використання ігрових матеріалів на уроках української літератури (на прикладі "Лісової пісні” Лесі Українки) Використання ігрових матеріалів на уроках є незаперечним фактом активізації навчального процесу, посилення інтересу учнів до вивчення теми. Гра створює необхідну емоційну атмосферу, без якої неможливе якісне засвоєння матеріалу. Окрім цього, вона також є допоміжним засобом контролю учнівських знань.
 Бліц-турнір
1. Що спричинило написання Лесею Українкою драми-феєрії «Лісова пісня»? (Почуття суму на чужині за рідним Поділлям.)
2. Як довго поетеса писала цю драму? (10—12 днів)
 3. Чому Мавка пробудилася від сну? (Їі зачарувала мелодія Лукашевої сопілки.)
4. Якої пори року відбулася зустріч Мавки з Лукашем? (Навесні)
5. Що трапилося у взаєминах Мавки і Лукаша? ... Читать дальше »
Категория: На допомогу вчителю | Просмотров: 5121 | Добавил: Lija | Дата: 08.04.2012

ЛІТЕРАТУРНІ ВІКТОРИНИ
Назва вікторина походить від латинського слова "вікторія" - перемога. Тому вікторину називають ще грою в переможців. У ній змагаються за те, щоб швидше і повніше відповісти на поставлені запитання. Вікторини мають виховне і пізнавальне значення.
Вони розширюють і поглиблюють здобуті знання, виховують допитливість, інтерес і любов до книги. Крім того, вікторини підвищують загальну культуру гуртківців, розвивають їх пам' ять і мову, збуджують почуття й думки, сприяють розвитку логічного мислення.
Для вікторини використовують запитання, що перевіряють знання тексту художніх творів або стосуються біографії, творчого шляху письменника, поведінки, мови, характеру літературних героїв. Необхідною умовою кожної вікторини є наявність у ній крилатих фраз і влучних висловів як персонажів, так і самого автора.
У вікторинах можуть брати участь усі бажаючі. Доцільно визначити певний час для обдумування відповідей. Якщо за цей ... Читать дальше »
Категория: На допомогу вчителю | Просмотров: 11022 | Добавил: Lija | Дата: 08.04.2012