Використання ігрових матеріалів на уроках української літератури (на прикладі "Лісової пісні” Лесі Українки) Використання ігрових матеріалів на уроках є незаперечним фактом активізації навчального процесу, посилення інтересу учнів до вивчення теми. Гра створює необхідну емоційну атмосферу, без якої неможливе якісне засвоєння матеріалу. Окрім цього, вона також є допоміжним засобом контролю учнівських знань.
Бліц-турнір
1. Що спричинило написання Лесею Українкою драми-феєрії «Лісова пісня»? (Почуття суму на чужині за рідним Поділлям.)
2. Як довго поетеса писала цю драму? (10—12 днів)
3. Чому Мавка пробудилася від сну? (Їі зачарувала мелодія Лукашевої сопілки.)
4. Якої пори року відбулася зустріч Мавки з Лукашем? (Навесні)
|
ЛІТЕРАТУРНІ ВІКТОРИНИ
Назва вікторина походить від латинського слова "вікторія" - перемога. Тому вікторину називають ще грою в переможців. У ній змагаються за те, щоб швидше і повніше відповісти на поставлені запитання. Вікторини мають виховне і пізнавальне значення.
Вони розширюють і поглиблюють здобуті знання, виховують допитливість, інтерес і любов до книги. Крім того, вікторини підвищують загальну культуру гуртківців, розвивають їх пам' ять і мову, збуджують почуття й думки, сприяють розвитку логічного мислення.
Для вікторини використовують запитання, що перевіряють знання тексту художніх творів або стосуються біографії, творчого шляху письменника, поведінки, мови, характеру літературних героїв. Необхідною умовою кожної вікторини є наявність у ній крилатих фраз і влучних висловів як персонажів, так і самого автора.
У вікторинах можуть брати участь усі бажаючі. Доцільно визначити певний час для обдумування відповідей. Якщо за цей
...
Читать дальше »
|
Вже стало традицією, що одним з конкурсів під час тижня мови і літератури є оформлення класних Світлиць
куточок-Світлиця 11 класу
|
Учень нашої школи - Маринов Вадим відвідав музей Лесі Українки. Експонати і сам музей хлопцю дуже сподобався, і він привіз власні фотографії.
|
АЛГОРИТМ
работы педагога над индивидуальной научно-методической темой (проблемой)
1. Выбор темы (проблемы) индивидуальной научно-методической работы: - ознакомление с литературой; - ознакомление с нормативно-правовыми документами; - изучение прогрессивного педагогического опыта по проблеме исследования.
2. Детальное ознакомление с проблемой посредством литературных источников: - составление картотеки литературных источников; - выписки из, литературных источников.
3. Уточнение темы и разработка предварительного варианта плана индивидуальной научно-методической работы: - обоснование выбора темы; - актуальность и новизна; - выбор адекватных
...
Читать дальше »
|
ТЕХНОЛОГИЯ ОРГАНИЗАЦИИ САМООБРАЗОВАНИЯ ПЕДАГОГА
«Под самообразованием следует понимать специально организованную, самодеятельную, систематическую познавательную деятельность, направленную на достижение определенных личностно и общественно значимых образовательных целей: удовлетворение познавательных интересов, общекультурных и профессиональных запросов и повышение квалификации.
Самообразование - это система умственного и мировоззренческого самовоспитания, влекущая за собой волевое и нравственное самоусовер
...
Читать дальше »
|
Анкети. Тести
Ставлення до школи 1. Що ти вважаєш найважливiшим у школi? 2. Який день тижня ти любиш бiльше всього? 3. Що в школi для тебе, крiм урокiв, найцiкавiше? 4. Який предмет для тебе найцiкавiший? 5. Якi твоi найулюбленiшi заняття? 6. Що в школi для тебе цiкаво? 7. Який урок ти не любиш бiльше всього? Чому? 8. Яким за успiшнiстю учнем ти хотiв би бути? 9. З ким би ти хотiв сидiти разом? 10 З ким би ти не хотiв би сидiти разом за партою? 11 Яке доручення хотiв би мати у класi? 12 До кого б ти звернувся у найскрутнiшу хвилину, подiлився б своїми таємницями?
Згуртованість класу Вам пропонуються вiдомi прислiв
...
Читать дальше »
|
ОРІЄНТОВНА СХЕМА САМОАНАЛІЗУ УРОКУ
1. Чи відповідає урок програмі? 2. Чи правильно були визначені і розв'язані на уроці навчальні, виховні і розвиваючі завдання? 3. Чи оптимально було визначено зміст уроку, чи відповідає він завданням? 4. Що було основним, найсуттєвішим на уроці? 5. Чи вдало визначена структура уроку? Чи була організована на уроці робота із формування основних умінь, навичок, інтересів учнів? Як здійснювалися міжпредметні зв'язки? 6. Які методи і засоби навчання були використані на уроці? Чи був вдалими вибір і поєднання методів навчання? 7. Які форми навчання (колективні, групові, індивідуальні) домінували на уроці? 8. Чи об'єктивно і відповідно до норм оцінені знання учнів? 9. Чи правильно здійснювався на уроці інструктаж, визначався обсяг і складніст
...
Читать дальше »
| |