За открытые правде сердца
На нелегкой земной орбите
Будь всегда в бою до конца,
Если имя твое - учитель!
***
Категория:
Афоризми
|
Просмотров:
477
|
Добавил:
Lija
|
Дата:
29.11.2011
|
АЛГОРИТМ
работы педагога над индивидуальной научно-методической темой (проблемой)
1. Выбор темы (проблемы) индивидуальной научно-методической работы: - ознакомление с литературой; - ознакомление с нормативно-правовыми документами; - изучение прогрессивного педагогического опыта по проблеме исследования.
2. Детальное ознакомление с проблемой посредством литературных источников: - составление картотеки литературных источников; - выписки из, литературных источников.
3. Уточнение темы и разработка предварительного варианта плана индивидуальной научно-методической работы: - обоснование выбора темы; - актуальность и новизна; - выбор адекватных
...
Читать дальше »
|
ТЕХНОЛОГИЯ ОРГАНИЗАЦИИ САМООБРАЗОВАНИЯ ПЕДАГОГА
«Под самообразованием следует понимать специально организованную, самодеятельную, систематическую познавательную деятельность, направленную на достижение определенных личностно и общественно значимых образовательных целей: удовлетворение познавательных интересов, общекультурных и профессиональных запросов и повышение квалификации.
Самообразование - это система умственного и мировоззренческого самовоспитания, влекущая за собой волевое и нравственное самоусовер
...
Читать дальше »
|
Анкети. Тести
Ставлення до школи 1. Що ти вважаєш найважливiшим у школi? 2. Який день тижня ти любиш бiльше всього? 3. Що в школi для тебе, крiм урокiв, найцiкавiше? 4. Який предмет для тебе найцiкавiший? 5. Якi твоi найулюбленiшi заняття? 6. Що в школi для тебе цiкаво? 7. Який урок ти не любиш бiльше всього? Чому? 8. Яким за успiшнiстю учнем ти хотiв би бути? 9. З ким би ти хотiв сидiти разом? 10 З ким би ти не хотiв би сидiти разом за партою? 11 Яке доручення хотiв би мати у класi? 12 До кого б ти звернувся у найскрутнiшу хвилину, подiлився б своїми таємницями?
Згуртованість класу Вам пропонуються вiдомi прислiв
...
Читать дальше »
|
ОРІЄНТОВНА СХЕМА САМОАНАЛІЗУ УРОКУ
1. Чи відповідає урок програмі? 2. Чи правильно були визначені і розв'язані на уроці навчальні, виховні і розвиваючі завдання? 3. Чи оптимально було визначено зміст уроку, чи відповідає він завданням? 4. Що було основним, найсуттєвішим на уроці? 5. Чи вдало визначена структура уроку? Чи була організована на уроці робота із формування основних умінь, навичок, інтересів учнів? Як здійснювалися міжпредметні зв'язки? 6. Які методи і засоби навчання були використані на уроці? Чи був вдалими вибір і поєднання методів навчання? 7. Які форми навчання (колективні, групові, індивідуальні) домінували на уроці? 8. Чи об'єктивно і відповідно до норм оцінені знання учнів? 9. Чи правильно здійснювався на уроці інструктаж, визначався обсяг і складніст
...
Читать дальше »
| |